close button

1st Anniversary giveaway Dunia sebenar Shida

Posted: July 15, 2011 by b0an in Labels: ,
2

Assalamualaikum....



nampaknye tergerak gak ati aku nak mengjoinkan diri GA ini sblm ia di GAkan...haha...
xkesah lew yang penting aku join gak...rase2nye aku org last kot yg join...sebab trikh tutp die tinggal bape jam jew...

pendapat aku terhadap blog Kak Shida kite yek...
- simple gile...ringan jew loading die..minat gan background yang kelip2 tue...letak dlam blog nie pon cun...haha
-banyak tutorial yang bergune...
- tertarik hati gan bende alah yang kat tepi2 tue...penah test tiru nak wat...tpi ancus..xreti...hehe

pendapat terhadap kak shida lak...
- rajin komen entry aku..walaupon entry ntah pape..hehe
- suke tolong orang.
- jadi member berbual kat blog nie..

p/s: sori ar kalo salah..sebab nie 1st time kot join bende nie..hehe



2 comments:

  1. boan..tq join GA akak..ttbe tgerak eh hehe..ke mmg suka join last mnit nih hehe :P

    ape2 pun tq taw sbb sudi join k gudLuck juga..jom tgk kak da update senarai..usha blog boan no.bpe..hehe^^

  1. b0an says:

    besa la..bru syok join last2 minit..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...