close button

Top-up Free Di Hujung Bulan

Posted: January 22, 2012 by b0an in Labels:
3



Assalamualaikum…..

Dah lama rasenya aku xupdate blog nie….rase2nye last skali tahun lepas kot…uit lme btol..hahaha…nie aku nak gtau sket yang tengahari tadi,,,time aku membelek2 email aku yang xde pape tetibe aku terpandang lew satu email nie…yang ade tulis topup….pas aku bkak tue rupe2nya aku dah terpilih jadi org yang agak bertuah sebab terima topup percuma dari institut penyelidikan pembangunanbelia malaysia…die macam tau2 je aku tgah sengkek takde duit nak beli topup….so sesape nak topup free mcam aku…g la jawap survey yang dibuat oleh institut penyelidikan pembangunanbelia malaysia…kot2 dapat rezeki topup pun jadi la kan…..hehe

p/s : no topup tue korang nak test pon xpe…sebab aku dah gune tengah hari tadi…hehe

3 comments:

  1. manis says:

    wahhh..tak pasal2 dpt topup..rezeki betul .. =D

    Saya folo cni.

  1. Anonymous says:

    saya pun dapat.. dah dua kali dapat sebab dah dua kali buat survey dengan IPPBM. tapi bagi kat adik topup tu..

  1. bestnya dpt topup free :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...