close button

website yang jadi tempat lepak ku......

Posted: December 09, 2010 by b0an in Labels:
1

salam..

arinie ak nak berkongsi dengan korang smue website yang menjadi pilihan aku untuk melepakan diri semasa on9....website yang yang mendapat tempat ketiga..jatuh kepade website...syok.org..ak lepakkan diri aku kat sane bukan pe..hanye untuk mendonlod cter2 baru jew...agak syok ar...tpi sekarang ak dah kurang sket masuk dlm site tue..dah busan..hahahahaha

ok..sekarang website yang dapat tempat kedue ialah....website....gempak.org...ahaks...laman web die lebih kurang same ar gan syok.org...tpi die agi gempak ar...die nie ala2 komuniti paling gempak di malaysia ar...haha...aku join sane pon sebab ak tertarik dengan post2 yang ade dalam web tue ditambah gan pelbagai software,citer yang percume di donlod...hehe..paleng besh sekali time aku tengok post2 yang berunsurkan gelak jenaka...tergelak sorang2 ak depan lappy nie...

nie ar website gempak.org..besh woo kat cnie..


ditempat pertame...tidak len tidak bukan musti ar website facebook...aku pon xtau nape ak sk bukan facebook jew selalu...bukan besh sangat pon....haha..tapi tue ar website yang paling banyak mase aku abiskan time on9.....aku rase sebab aku men game die ar kot...giler besh..lagi2 kebelakangani ak men satu game dalam fb nie..ape namenye...aa..word search..agak besh ar game nie...leh wat mate korang juling kalo lame2 men...hahaha..

nie ar game yang ak men dlm fb sekarang nie...besh

so that ar website2 yang ak slalu abeskan mase cuti nie sewaktu on9...kalo sape2 yang nak test tengk website2 yang aku selalu kunjungi tue..leh ar korang klik link yang ade kat blog ak nie...gerenti besh...agi2 gempak.org....ak suggestkan korang join ar website tue...macam2 ade.....

1 comments:

  1. gempak.org tu mmg best kan.. kte pon sllu lepak sane kalo bosan2 and xtau nk post ape kt blog.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...