close button

Teknik-teknik melihat hantu [mesti baca]

Posted: January 10, 2011 by b0an in Labels:
12





Korang nak tgk hantu x...kalo nak leh ar teruskan bace post nie...kalo x...teruskan gak lew bace yeekk...kat sini ak nak share beberapa cara untuk kita melihat Jin/Hantu/Syaitan walau dengan seimbas bayanganya. Namun semuanya hanya dengan izin Allah s.w.t...

Nasihat:

-Jangan sesekali cuba jika lemah semangat/sakit jantung.

-Jika korang nampak sekalipun, jangan jadikan ini sebagai amalan & kepercayaan kepada sesuatu yang boleh memesongkan akidah korang.

-Jangan sesekali menggunakan air mata anjing untuk aktiviti ini kerana ia adalah haram.

-Jangan lakukan jika berseorangan.

-Pastikan ada member korang tahu merawat jika berlaku kerasukan.

-Segala yang terjadi adalah tanggungjawab sendiri.

-Tidak digalakkan untuk mereka yang berumur bawah 16tahun dan kurang faham atau kurang mahir dalam membaca.

Cara Pertama:

-Berdiri dan menghadap kiblat..

-Rehatkan badan dan segala anggota - biarkan lemah..

-Selawat 3x

-Kosongkan minda dengan cara menumpukan pada bahagian tengah kening baca surah al-fatihah dengan berulang2 sehingga 7x..

-Pastikan akan merasa tangan anda terangkat dengan perlahan2 dan menunjukkan ke satu arah..

-Semasa tgn terasa terangkat tu ada semacam seperti angin yg bertumpu pada tangan atau pergelangan..angin yg dingin..

turutkan saja arah tgn bergerak... dan buka mata utk melihat..

Cara kedua:

-Semasa mandi mayat. air mayat melimpah turun, sila tengok celah kangkang anda kepada air mayat tadi...atau

ambil air mandian jenazah tersebut dan sapu di kedua-dua kening...

-Berdiri ditengah2 hutan pada tengah malam dan baca ayat pertama surah Al-Jin 7 kali sambil pejam mata anda...kemudian buka mata dan lihat apa yang muncul di tepi anda...!

Cara Ketiga:

-Mengusap kotoran dari kuburan (iaitu tanah dari kawasan perkuburan) dan sapu di sekitar mata anda.

-Bermain dam di tengah malam sambil memegang kucing hitam.

-Ambil benang berwarna merah dan ikat pada pokok pisang yang ada berhampiran rumah anda. Hulurkan benang tersebut melalui tingkap menuju ke bilik anda, kemudian ikat pada hujung kaki katil.

Cara paling mudah... (untuk wanita)

-Ketika anda dalam haid, sikat rambut anda di tengah malam sambil menatap ke cermin dan tumpukan perhatian lama-lama.

-Ambil 'tuala wanita' yang telah digunakan dan letak di dua penjuru pintu bilik air/bilik mandi.

Kat sini gak aku sisipkan pic2 antu yg diishare oleh member2 aku time aku blajo kat kolej lame aku.....




p/s

kepada yang keberanian nya tinggi..boleh la mencuba..aku x brani wat...hehe...pas tue bagi feedback ek..

12 comments:

  1. syok gak dpt cuba.. tapi rasa mcm penakut je nie.. hahaha

  1. lilY says:

    waaaa...seram lah...
    baru bace pon dah meremang bulu roma
    lemah semangat betol..hihi

  1. min chi says:

    pic yg first tuh...pnah tgk..huhuhu.

  1. b0an says:

    ntah...sy men ambk je kat lappy nie...hahaa

  1. min chi says:

    dak kolej jerk pun...tuh kn de pic angah lily..huhuhu.knl sgt.

  1. b0an says:

    min chi: sila wat2 xknal sudah..hahaha

  1. min chi says:

    boan:tetibe..ilang ingatan..tak kenal lorh.hahahaha..

  1. b0an says:

    haha...tetibe je black out jap..lpe..hua3

  1. test says:

    Khurafat!!!! ish3.....

  1. nak try tapi takut da.......

  1. b0an says:

    @esanudyn : try lew..tpi boan pon xnak try...haha

  1. Mat Pintu says:

    salam kenal :)

    biar la x cari penyakit puunn. adei


    rockcintan.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...