close button

Perempuan dan Doktor (18 SX)

Posted: January 08, 2011 by b0an in Labels:
12





Arinie aku nak kongsi bersame-same korang satu cter yang agak besh dimate aku...aku ratekan cam2 bkan pe...sesaje jew..hahaha....so korang enjoy ar cter nie yek... :P

Story boardnye mengenai Seorang gadis berusia 20-an menemui Dr. FAIZUL (bukan nama sebenar), seorang doktor pakar jiwa......

Gadis >"Doktor, saya merasa amat marah pada kekasih saya sehingga saya memanggilnya lelaki bangsat. Ada kalanya saya rasa dia keterlaluan, dan ada kalanya pula saya rasa memang patut saya memanggil dia seperti itu.."

Doktor>"Hmm. panggilan itu memang hinaan yg agak melampaui batas untuk seseorang.. tapi, mungkin kamu punya sebab tersendiri memanggilnya demikian. Ceritakanlah kpd saya agar saya dapat membantu.."

G> "Ya memang ada.. pada satu malam kami berduaan dalam kereta di tepi pantai. Dia pegang tangan saya."

D>"Dia pegang tangan kamu seperti ini?" dr Faizul memberi contoh.

G> "Ya. sepert i yg doktor lakukan"

D> "Kalau hanya ini, tidak sepatutnya dia dipanggil bangsat. Itu tandanya dia tidak mau berpisah dgn kamu..."

G> "Kemudian dia merapatkan badannya kepada saya dan memeluk bahu saya..."

D> "Dia lakukan seperti inikah?"

G> "Ya. seperti inilah dia peluk saya doktor.."

D> "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau sentiasa berdampingan dgn kamu" kata dr Faizul.

G> "Kemudian dia cium saya."

D> "Dia cium kamu seperti ini? mmpphh..chhuupp...!!!"

G> "Ya. Ciumannya sama seperti yg doktor lakukan."

D> "Kalau sekadar ciuman seperti ini, masih belum boleh dipanggil bangsat, i tu tandanya dia sayang kamu, kan ?"

G> "Kemudian dia memasukkan tangannya kedalam baju saya & meraba2 saya doktor.."

D> "Dia lakukan seperti ini kah?"

G> "Ya, seperti yg doktor lakukan inilah cara dia memperlakukannya. ."

D> "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau membelai diri kamu.."

G> "Kemudian dia menanggalkan semua pakaian saya satu persatu.."

D> "Adakah kamu membantah tindakannya? "

G> "Tidak, saya merelakannya sebab saya sayang dia.."

D> "Dia tanggalkan pakaian kamu seperti ini ?"

G> "Ya, sampai saya telanjang bulat seperti ini doktor..."

D> "Itu masih belum layak dipanggil bangsat, kerana dia sememang ingin mengenali diri kamu sepenuhnya"

G> "Kemudian dia mencumbui saya lalu melakukan hubungan seksual dgn saya ..."

(selepas seketika.... )

D> "Dia lakukan seperti yg kita lakukan tadi kah?"

G> "Ya. Memang itulah yg dia lakukan ketika itu"

D> "hmm... itu juga masih belum boleh dipanggil bangsat. Itu tandanya dia memerlukan kamu !"

G> "Tapi kemudian dia memberitahu saya bahawa dia ada HIV positif"

D> "HAH?? DIA..MEMANG .. BANGSAT!!..BANGSAAA TTT!!!!.. LELAKI BAAANGSAAAAAAAATTTTT!!!!!!!!......"

p/s ; camne lawak x??hahaa


12 comments:

  1. hahaha..lawak! bodoh nyer pompuan tu..

  1. hambik kau doktor...
    wakakakaka....mg bangsat...

  1. ha-ha-ha..perghhhh~~pandai aa pompuan ni..wakakakambing~..hahahaha

  1. koichi says:

    macam monyet! ahaha

  1. min chi says:

    huhuhu..siott jerk..huhu..

  1. syaza says:

    memang sengal giler !

  1. nie bapak bangsat! hahaha
    lawak ngek^^

  1. ameer says:

    haha..baru taw laki tu bangsat ke tak..

  1. haha, mmg BANGSAT . :D

  1. mimie says:

    pdn muke doc tu.gatai sgt! ^___^

  1. podan muko doktor 2!

    haha!!

  1. b0an says:

    @hani : podan ke pondan nie?muskil disini...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...