close button

result????

Posted: May 28, 2011 by b0an in Labels:
0

Assalamualaikum…………

Alhamdullilah…..akhirnye result exam aku kua gak….dah kputusannye…..sy lulus tampa perlu repet mne2 paper pon…walaupon ade msalah cetakan sedikit kat kertas keputusan tue(xkesah ar…yng penting aku LULUS) hehe….kputusan exam ak besa2 jew..xde ar sampai dekan(tipu sngt tuee)haha….so ini bermakne aku tinggal agi se sem agi dalam pengajian aku sebelum aku melangkah ke alam perkerjaan(ayat nak besh jew)……..so doakan lah ak supaya senang ak tamatkan pengajian ku ini….ahaks………..so that all la for today….xlarat aku nak taip panjang2 pagi bute camnie……so good morning to smue…hahaha :D

p/s: ingtkan nk tunjuk pic keputusan ak…tpi pikir2…xyah ar…membazir jew kot…bkannye korang nak tgk pon kan…kan.kan…hehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...