close button

Lawak Part 2

Posted: August 01, 2011 by b0an in Labels:
2

Suatu hari , ayam dan lembu berdiskusi tentang perihal diri masing-masing…



Ayam : Manusia ini memang pentingkan diri sendiri!!

Lembu : Kenapa kau kata macam tu ?


Ayam : Tengoklah! Apa mereka buat kat aku!

Lembu : Hah!! Buat apa pulak..?(Tanya lembu kehairanan)

Ayam : Aku ni bertelur hari-hari . Aku cadang nak lah ada anak dua tiga ekor . Orang kata adalah waris bila aku tak ada nanti . Tapi manusia ni memang tak ada hati perut . Hari-hari dia orang makan telur aku , macam mana aku nak ada anak ??!!!

Lembu : Alah!! Kau punya masalah kecil jer..

Ayam : Maksud kau ??

Lembu : Aku ni kalau fikirkan nasib aku lagi malang . Rasa macam nak bunuh diri pun ada . Bayangkan , hari-hari manusia minum susu aku . Tapi tak pernah seorang pun panggil aku MAK!!

Ayam :
^%*&$@(@)*@$

2 comments:

  1. shida'R says:

    hahaha..ni mmg lawak!!

  1. b0an says:

    uit..mmng kot...:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...