close button

Rahsia Disebalik Signboard

Posted: August 02, 2011 by b0an in Labels: ,
6


Assalamualaikum….

Sebelum pape pon…aku nak ucapkan selamat berpuase kepada para blogger semue…hehe..ok berbalik kepada entry kali nie..penah x korang terpikir..apa maksud sebenar bagi signboard2 yang ade kat tepi jalan dimana selalu kite lihat tue..,ok disini ade beberapa papan tanda yang telah dibongkari akan maksud sebenarnye…so korang chek la sendiri yek…bagi signboard yang xde tue…maksudnya..xdpt agi dibongkarkan maksud sebenarnye…so pakai lah maksud yang ade kat buku undang2 jalan raya tue yek…hehe










































6 comments:

  1. shida'R says:

    hahhaa..yeker xcayer ahhh...ekekekke :P

  1. ZouL says:

    hahaha.siot je makna signboard..jalan bengkang bengkong sebab alien tembak.hahahahah

  1. b0an says:

    shida : xcaye sudah...lalala :P

  1. b0an says:

    zoul: ade gak betolnye g2..haha

  1. hahaha , ufo tuh xcaya..

  1. b0an says:

    alia : laa xcaye lak..btol ape...lala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...